Producenci

Kontakt

+48 794 409 802
+48 661 724 779
sklep%topkidshurt.pl
zamiast % proszę wpisać @ (ochrona przed spamem)

Użytkownicy OnLine


Aktualnie OnLine: 6
Dziś: 9
Wszystkich wizyt: 157113
Razem odwiedzających: 145409
Twój adres IP: 54.161.108.158 ec2-54-161-108-158.compute-1.amazonaws.com
Modules from DELF

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies (czytaj więcej). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Regulamin hurtowni internetowej www.topkidshurt.pl

  1. Warunki ogólne

    1. Hurtownia internetowa działająca pod adresem www.topkidshurt.pl zwana dalej Top Kids jest własnością firmy IT-SANTO Tomasz Anioł z siedzibą w Doruchowie przy ul. Spółdzielczej 3, NIP PL5140213922, Regon 301898525

    2. Adres do korespondencji:
      IT-SANTO Tomasz Anioł
      ul. Spółdzielcza 3
      63-505 Doruchów
      tel. +48 794 409 802
      e-maili:topkidshurt%topkidshurt.pl zamiast % proszę wpisać @ (ochrona przed spamem)

  2. Składanie zamówień i sprzedaż

    1. Uprawnionymi do składania zamówień w hurtowni internetowej Top Kids są wyłącznie podmioty prowadzące działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2013 r. poz. 672 i 675), zwani dalej Klientami, zarejestrowani na stronie hurtowni Top Kids oraz zweryfikowani przez pracownika Top Kids na podstawie bazy przedsiębiorców znajdującej się na www.firma.gov.pl

    2. Sprzedaż oferowanych towarów w hurtowni Top Kids odbywa się poprzez sklep internetowy www.topkidshurt.pl, w którym wraz z opisami prezentowane są sprzedawane przez hurtownie produkty.

    3. Sprzedaż odbywa się na dwa sposoby

      1. Poprzez pobranie cennika w formacie xls lub xlsx (Microsoft Excel, lub Microsoft Excel 2007), który jest również formularzem zamówienia następnie przesłaniu uzupełnionego wybranymi pozycjami drogą mailową na adres e-maili:topkidshurt%topkidshurt.pl (zamiast % proszę wpisać @ ochrona przed spamem), (jego pobranie jest możliwe tylko po zalogowaniu).

      2. Poprzez zamówienie bezpośrednio w hurtowni na stronie internetowej.

    4. Minimalna kwota zamówienia to 500 zł netto

  3. Płatności

    1. Przedpłata na konto - gdy zaksięgujemy wpłatę na naszym koncie rozpoczynamy realizację zamówienia - obecnie tylko po indywidualnym kontakcie telefonicznym bądź mailowym.

    2. Pobranie - dla firm, które obracają gotówka i ta metoda jest wygodniejsza

    3. Faktura z terminem płatności - przy dłuższej współpracy istniej możliwość odroczenia zapłaty

  4. Dostawa

    1. Obecnie dostawy realizujemy firmami UPS, DPD oraz K-EX.

    2. Czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych w kraju oraz od 4 do 10 dni dla Klientów poza granicami naszego kraju. Przy wydłużeniu czasu dostawy Klient zostaje poinformowany o tym mailowo lub telefonicznie.

    3. Opłaty:

      1. Przedpłata na konto - koszt pakowania i przesyłki to 22,00 zł, powyżej dwóch tysięcy netto przesyłka gratis.

      2. Pobranie - gdy Klient wybierze tę metodę płatności to koszt przesyłki wynosi 27,99 zł brutto za "box" bez względu na wartość zamówienia.
        box - karton o wymiarach ok. 50cm x 50cm x 50cm, do kartonu mieści się ubranek za około od 3 000 zł do 5 500 zł brutto w zależności od sezonu i od tego co Klient zamówi.

      3. Dla Klientów zagranicznych indywidualna wycena dostaw.

    4. Przy dłuższej współpracy istnieje możliwość negocjacji warunków dostaw.

  5. Reklamacje i zwroty

    1. Przyjmujemy reklamacje na towar który jest fabrycznie uszkodzony (tzw. posiada wady fabryczne).

    2. W przypadku reklamacji prosimy powiadomić nas o tym fakcie mailowo z załączeniem wypełnionego formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj.

    3. Reklamacja będzie rozpatrzona w 14 dni od daty otrzymania przez nas reklamowanego towaru (towar wysyła Klient na swój koszt), nie przyjmujemy pobrań.

    4. Po rozpatrzeniu reklamacji na korzyść Klienta:

      1. Wymieniamy towar na identyczny,

        lub

      2. Wymieniamy towar na inny o tej samej wartości oraz(wystawiamy fakturę korygującą),

        lub

      3. Jeśli nie istnieje możliwość wymiany na identyczny lub Klient nie zgodzi się wymienić na inny zwracamy kwotę za towar na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym oraz(wystawiamy fakturę korygującą).

  6. Współpraca

    Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy. Jeżeli nie posiadasz działalności gospodarczej ale planujesz ją otworzyć i chciałbyś skorzystać z naszej oferty zadzwoń pomożemy.

Regulamin wchodzi w życie wraz z ogłoszeniem.